7ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Presentations



“Creating Positive Experiences in Negative Situations – best practices and valuable insights”

Dr. Morris Pentel, Ιδρυτής και Chairman, Customer Experience Foundation

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6137 KB)

“Ο Έλληνας καταναλωτής στο «κατώφλι» του 2013”

Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, FOCUS BARI

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 16515 KB)

“Πρόταση Εκπαίδευσης ΕΙΕΠ”

Γεώργιος Πανηγυράκης, Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Μέλος του Δ.Σ., ΕΙΕΠ

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5168 KB)

“Natural Language Understanding and the dawn of the new era in Self Care”

Γιάννης Νικολαΐδης, Corporate Business Development, Omilia

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1441 KB)

“Like Phoenix from the ashes – Opportunities for the Greek B2B sector through successful customer experience (CX) management”

Dr Philipp Klaus, Professor & Researcher of Customer Experience and Marketing Strategy

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 376 KB)


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γωγώ Γιαναδοπούλου, Τ: 217 7776237, Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Φαίδρα Μπαριτάκη, Τ: 217 7776 192, M:+30 6980 182723, E: [email protected]
Iλιάνα Κέρπου, Τ: 217 777 6193, Ε: [email protected]
Μάξιμος Γιαννόπουλος, Τ: 217 7776 247, M: 6940 642327, Ε: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Βασίλης Καφίρης, Τ: 217 7776 132, Ε: [email protected]