17ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Presentations

Customer Service 2022 and beyond: What will the future of CS look like?


Χαιρετισμός

Frank Thibaut, Πρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Phygital customer service: Η σημασία της εξυπηρέτησης πελατών σε μία κατεξοχήν digital υπηρεσία.”

Δημήτρης Τσατίρης, Γενικός Διευθυντής, Pricefox
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Πως η τεχνητή νοημοσύνη λύνει ένα πρόβλημα εκατομμυρίων: Τεχνική υποστήριξη σε όλες τις γλώσσες, χωρίς μεταφράσεις.”

Charis Sfyrakis, CEO, Algomo
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Εξυπηρέτηση πελατών ενισχυμένη με Τεχνητή Νοημοσύνη”

Χρύσα Κεφαλά, Business Development Manager, POBUCA
Κατεβάστε την παρουσίαση

“How can mindfulness support CS professionals cultivate calm and balance?”

Μυρτώ Λεγάκη, Mindful Leadership & Corporate Wellbeing Consultant Iδρύτρια One Breath Mindfulness Center
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Customer service as a customer experience engine”

Kathy Van De Laar, CCXP, Managing Director, EarlyBridge
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Applied Empathy for Customer Service”

Dave Seaton, CCXP, Seaton CX | Founder & Principal
Κατεβάστε την παρουσίαση


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γωγώ Γιαναδοπούλου, Τ: 217 7776237, Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Φαίδρα Μπαριτάκη, Τ: 217 7776 192, M:+30 6980 182723, E: [email protected]
Iλιάνα Κέρπου, Τ: 217 777 6193, Ε: [email protected]
Μάξιμος Γιαννόπουλος, Τ: 217 7776 247, M: 6940 642327, Ε: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Βασίλης Καφίρης, Τ: 217 7776 132, Ε: [email protected]