5ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Presentations



“Η εξυπηρέτηση πελάτη σε περίοδο οικονομικής κρίσης στην πράξη. Μαθαίνοντας από τις πρακτικές των μεγαλύτερων επιχειρήσεων.”

Andrew Bryan, Customer Management Specialist, Henley Business School

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 7779 KB)


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γωγώ Γιαναδοπούλου, Τ: 217 7776237, Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Φαίδρα Μπαριτάκη, Τ: 217 7776 192, M:+30 6980 182723, E: [email protected]
Iλιάνα Κέρπου, Τ: 217 777 6193, Ε: [email protected]
Μάξιμος Γιαννόπουλος, Τ: 217 7776 247, M: 6940 642327, Ε: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Βασίλης Καφίρης, Τ: 217 7776 132, Ε: [email protected]