8ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Presentations



“Πιστότητα 2013, το βίωμα – Πιστότητα 2020, η ευκαιρία”

Δημήτρης Α. Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος, MRB Hellas
Στοιχεία και σχολιασμός ερευνών Customer Satisfaction, πλαισιωμένα από updated στρατηγική πληροφόρηση από τα κεντρικά της Walker Information, του μεγαλύτερου διεθνή φορέα σε θέματα consulting και metrics του τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 17891 KB)

“Από το επιθυμώ στο χρειάζομαι”

Δημήτρης Γκανούδης, Γενικός Διευθυντής, Great Place to Work, Ψυχολόγος
Παρουσίαση-σχολιασμός αποτελεσμάτων ποιοτικής έρευνας MRB Hellas, βιντεοσκοπημένα πλάνα συνεδριών με α) πελάτες β) υπεύθυνους τμημάτων & υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 491 KB)

“Employee Engagement & Customer Experience”

Francis Goss, Head of Employee Engagement, Grass Roots, member, Engage for Success

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 11046 KB)

“ΟΤΕ: Μαζί, είμαστε ένα”

Κώστας Κωνσταντίνου, Deputy Director, OTE

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6409 KB)

“Delivering Effective Social Customer Service”

Martin Hill-Wilson, Brainfood Extra

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6315 KB)

“The Challenge of Great Leadership!”

Derek Williams, Chief Executive, The WOW! Awards – Catching People Doing Things Right!

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 11290 KB)


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γωγώ Γιαναδοπούλου, Τ: 217 7776237, Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Φαίδρα Μπαριτάκη, Τ: 217 7776 192, M:+30 6980 182723, E: [email protected]
Iλιάνα Κέρπου, Τ: 217 777 6193, Ε: [email protected]
Μάξιμος Γιαννόπουλος, Τ: 217 7776 247, M: 6940 642327, Ε: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Βασίλης Καφίρης, Τ: 217 7776 132, Ε: [email protected]